OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ
PODMÍNKY
společnosti Chanakya Hospitality Group s.r.o.,
IČO: 078 83 145, se sídlem Valentinská 1061/6,
Staré Město, 110 00 Praha 1,
společnosti zapsané v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 309238
POJMY A DEFINICE
„Aplikací“ se rozumí mobilní aplikace nazvaná
Moje jídlo, kterou Společnost dává k dispozici ke stažení a užívání zdarma
svým Zákazníkům.
„Časem doručení“ se rozumí čas, který (i) je
Zákazníkovi nabídnut v rámci zadání Objednávky a který Zákazník
v Objednávce potvrdí, nebo (ii) pozdější čas zvolený Zákazníkem, který
Zákazník v Objednávce potvrdí.
„Garancí doručení“ se rozumí záruka, že
Objednávka bude doručena v souladu s článkem 6 těchto VOP.
„Kreditem“ se rozumí bonusové peníze Portálu,
kterými je Zákazník oprávněn za splnění níže uvedených podmínek zaplatit za
Objednávku.
„Kupní smlouva“ je smlouva o koupi zboží,
kterou Zákazník prostřednictvím Aplikace, Webových stránek nebo telefonicky
uzavírá se Společností.
„Objednávkou“ se rozumí každá jednotlivá
objednávka jídla nebo nápojů, provedená Zákazníkem prostřednictvím Portálu,
telefonicky nebo osobně.
„Obč.z.“ se rozumí zákon č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, v účinném znění.
„Portálem“ se rozumí Webová stránka a Aplikace.
„Produkty“ se rozumí jídlo, nápoje a/nebo
podobné zboží prodávané Společností prostřednictvím Portálu.
„Smlouvou o dodání“ se rozumí smlouva o dodání
zboží zakoupeného prostřednictvím Portálu, kterou Zákazník uzavírá se Společností.
„Společností“ se rozumí Chanakya
Hospitality Group s.r.o., IČO: 078 83 145 se sídlem Valentinská 1061/6,
Staré Město, 110 00 Praha 1, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 309238.
„Věrnostním programem“ se rozumí věrnostní
program popsaný v článku 5 VOP.
„VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní
podmínky pro přístup a užívání Portálu.
„Výdejnou“ se rozumí prostory, ve kterých může
Zákazník vyzvednout Objednávku.
„Webovými stránkami“ se rozumí internetové
stránky spravované a provozované Společností www.mojejidlo.cz.
„Zákaznickým účtem“ je uživatelský účet Zákazníka
v Aplikaci nebo na Webových stránkách.
„Zákazníkem“ je fyzická nebo právnická osoba,
která prostřednictvím Webových stránek nebo Aplikace zakoupí u Společnosti jídlo
a službu dovozu jídla.
1.
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.
Společnost vyrábí a prodává Produkty a provozuje Portál,
který umožňuje Zákazníkům objednat a zakoupit Produkty a objednat jejich dodání,
čímž vyvíjí činnost směřující k uzavření Kupních smluv a Smluv o dodání mezi
Zákazníkem a Společností.
1.2.
Tyto VOP upravují práva a povinnosti Zákazníků užívajících
Portál, zejména podmínky Kupních smluv, podmínky Smluv o dodání, podmínky pro
zřízení a užívání Zákaznického účtu, Věrnostní program, jakož i další
související práva a povinnosti. Tyto VOP se vztahují na veškeré právní vztahy
mezi Společností a Zákazníky plynoucí z užívání Portálu nebo související s užíváním
Portálu.
1.3.
Každý Zákazník je povinen se s VOP před užitím
Portálu seznámit a řídit se jimi.
1.4.
Vstupem na Portál Zákazník potvrzuje, že se s VOP
seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se jimi řídit.
1.5.
Společnost může tyto VOP jednostranně měnit či
doplňovat. Zákazníci budou o případné změně VOP vždy přiměřeným způsobem informováni.
1.6.
Tyto VOP nabývají účinnosti okamžikem jejich
zveřejnění na Portálu.
2.
OBSAH PORTÁLU
2.1.
Portál obsahuje:
2.1.1.
aktuální nabídky, které jsou tvořeny zejména jednotlivými
druhy jídel a nápojů, fotografiemi jídel, ceníkem, údajem o dostupnosti
objednávek a času, ve kterém lze zboží objednat;
2.1.2.
přístup do Zákaznického účtu Zákazníka;
2.1.3.
údaje o zaručené době doručení Objednávky;
2.1.4.
ceny za doručení Objednávek; a
2.1.5.
kontaktní údaje a možnosti kontaktování Společnosti.
2.2.
Zákaznický účet obsahuje:
2.2.1.
profil Zákazníka, obsahující doručovací adresu
(adresy), kontaktní údaje Zákazníka;
2.2.2.
Věrnostní program zobrazující počet Kreditů, která je
Zákazník oprávněn použít pro zaplacení Objednávky a data vypršení platnosti
jednotlivých Kreditů;
2.2.3.
Zákazníkem zadané používané platební metody;
2.2.4.
historii provedených Objednávek (Společnost očekává,
že bude uchována historie posledních po sobě jdoucích 365 dnů); a
2.2.5.
stav aktuální Objednávky, zejména čas objednání,
zaručený čas dodání, případná informace o zpoždění doručení, kontakt na kurýra
a telefonní číslo pro uplatnění nedodržení Garance doručení.
2.3.
Veškerá prezentace Produktů, umístěná v Portálu, včetně
návrhu servírování pokrmů, je informativního charakteru. Společnost si
vyhrazuje právo neuzavřít ohledně určitého uvedeného Produktu Kupní smlouvu
a/nebo Smlouvu o dodání.
3.
UŽÍVÁNÍ PORTÁLU
3.1.
Přístup a používání Portálu, tj. Webových stánek i
Aplikace, jsou pro Zákazníky bezplatné. Pro vyloučení pochybností však
Společnost výslovně upozorňuje, že každý Zákazník nese vlastní náklady, které
mu vzniknou v souvislosti s užíváním Portálu.
3.2.
Společnost bude nabídky umístěné na Portálu aktualizovat
v pravidelných intervalech.
3.3.
Postup při uzavření Kupní smlouvy a Smlouvy o dodání
prostřednictvím Portálu:
3.3.1.
Zákazník vloží do nákupního košíku vybrané zboží a
jeho množství.
3.3.2.
Zákazník potvrdí adresu pro dodání zboží a kontaktní
údaje, případně zvolí osobní odběr na Výdejně.
3.3.3.
Zákazníkovi se zobrazí konečná cena zboží, cena obalů a
cena za dopravu.
3.3.4.
Po potvrzení úplnosti Objednávky bude Zákazníkovi
nabídnut nejbližší možný čas doručení. Zákazník v Objednávce zvolí
nabídnutý čas doručení nebo kterýkoliv pozdější přípustný čas. Nepřípustný čas
je zejména čas mimo provozní dobu kuchyně Společnosti nebo čas, po který Společnost
nepřipravuje daný druh pokrmu.
3.3.5.
Zákazník zvolí způsob platby a Objednávku zaplatí.
3.3.6.
Kupní smlouva a Smlouva o dodání jsou uzavřeny
okamžikem potvrzení Objednávky Zákazníkem.
3.4.
Zákazník je dále oprávněn zadat Objednávky telefonicky
nebo osobně na Výdejně. Článek 3.3. se na tyto Objednávky použije přiměřeně.
3.5.
Společnost není povinna začít realizovat Objednávku,
dokud nebude Objednávka zaplacena.
3.6.
Objednávky, jejichž hodnota přesahuje 3 000 Kč,
mohou být zaplaceny pouze předem a online.
3.7.
Společnost je oprávněna provoz Portálu omezit nebo
ukončit a Společnost nenese odpovědnost za žádnou újmu způsobenou omezením nebo
ukončením činnosti Portálu. Nevyčerpané Kredity v případě ukončení provozu
Portálu, nebo Kredity, kterým vypršela doba použití v době přerušení
provozu nebudou Zákazníkovi nijak kompenzována.
3.8.
Společnost neodpovídá za škodu způsobenou Zákazníkovi
užíváním Portálu, včetně případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných
na Portálu (zejména počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat apod.).
3.9.
Společnost je oprávněna kdykoliv omezit či ukončit
přístup Zákazníka na Portál.
3.10.
Společnost je oprávněna provoz Portálu omezit nebo
ukončit a Společnost nenese odpovědnost za žádnou újmu způsobenou omezením nebo
ukončením činnosti Portál. Nevyčerpané Kredity v případě ukončení provozu Portál
nebudou Zákazníkovi nijak kompenzovány.
4.
ZÁKAZNICKÝ ÚČET
4.1.
Každý Zákazník je po registraci oprávněn získat
Zákaznický účet.
4.2.
Při registraci Zákaznického účtu Zákazník uvádí jméno,
příjmení, doručovací adresu a kontaktní údaje (zejména trvalé bydliště, e-mail
a telefon).
4.3.
Při registraci Zákaznického účtu použije Zákazník jako
své přihlašovací jméno svoji e-mailovou adresu a zvolí si heslo. Může být
umožněna také registrace prostřednictvím sociálních sítí (Google, Facebook).
4.4.
Při registraci bude ověřena identita Zákazníka
prostřednictvím šestimístného kódu zaslaného na e-mail nebo prostřednictvím SMS.
4.5.
Dle volby Zákazníka je možné do Zákaznického účtu
uložit platební metody pro platby Objednávek.
4.6.
Společnost je oprávněna kdykoliv pozastavit použití
nebo zrušit Zákaznický účet. Nevyčerpané Kredity nebudou Zákazníkovi
v případě zrušení Zákaznického účtu nijak kompenzovány.
4.7.
Zákazník může zaregistrovat i více Zákaznických účtů,
jedno telefonní číslo a jeden e-mail však může být spojený pouze s jedním Zákaznickým
účtem.
5.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM
5.1.
Společnost udělí každému Zákazníkovi, který si zřídil
Zákaznický účet, věrnostní body nazvané Kredity. Jeden (1) Kredit odpovídá
v přepočtu na české koruny 1 Kč.
5.2.
Za každou zaplacenou Objednávku obdrží Zákazník počet Kreditů,
jejichž hodnota odpovídá hodnotě 10 % (slovy: deseti procent) hodnoty části
Objednávky, která je tvořena zbožím (tj. jídly a nápoji), zaplacené penězi.
5.3.
Pro zaplacení každé Objednávky je Zákazník oprávněn
použít počet Kreditů, jejichž hodnota odpovídá hodnotě 10 % (slovy: deseti
procent) hodnoty části Objednávky, která je tvořena zbožím (tj. jídly a
nápoji), zaplacené penězi.
5.4.
Doba použití Kreditů je čtrnáct (14) dnů. Po dobu
použití Kreditů je Zákazník oprávněn zaplatit novou 0bjednávku zcela nebo
částečně Kredity.
5.5.
Kredity je možné použít pro zaplacení pouze pokrmů a
nápojů. Kredity není možné použít pro zaplacení balného, dopravy nebo jiných
případných služeb.
5.6.
Níže jsou uvedeny příklady pro přidělování množství Kreditů:
5.6.1.
Cenu Objednávky tvoří zboží (tj. jídlo a nápoje) o
hodnotě 1 500 Kč a náklady na dopravu ve výši 100 Kč, celkem tedy 1 600
Kč. Zákazník platí cenu Objednávky ve
výši 1 600 Kč prostřednictvím platební brány. Zákazník se Zákaznickým
účtem obdrží 150 Kreditů.
5.6.2.
Cenu Objednávky tvoří zboží (tj. jídlo a nápoje) o
hodnotě 1 500 Kč a náklady na dopravu ve výši 100 Kč, celkem tedy 1 600
Kč. Zákazník platí cenu Objednávky
částečně Kredity (ve výši 150 Kreditů/Kč) a částečně penězi (ve výši 1 450
Kč). Zákazník se Zákaznickým účtem obdrží 135 Kreditů.
5.7.
Níže je uveden příklad pro použití Kreditů:
5.7.1.
Zákazník má 100 platných Kreditů. Cenu Objednávky
tvoří zboží (tj. jídlo a nápoje) o hodnotě 900 Kč a náklady na dopravu ve výši
100 Kč, celkem tedy 1 000 Kč. Zákazník je
oprávněn zaplatit část Objednávky ve výši 90 Kč Kredity, zbylou část ceny Objednávky
je nutné zaplatit penězi.
5.8.
Kredity budou připsány Zákazníkovi do Zákaznického
účtu do šesti (6) hodin od provedení platby Objednávky.
6.
DORUČENÍ
6.1.
Zákazník je povinen očekávat příjezd doručující osoby
(kurýra) a kontaktování kurýrem až do doručení Objednávky. Jakékoli zpoždění
doručení Objednávky způsobené Zákazníkem (např. z důvodu, že Zákazník
uvedl špatnou adresu, Zákazník neodpověděl na telefonát atd.) nebude Společností
kompenzováno.
6.2.
Společnost zaručuje následující postup při doručení:
6.2.1.
Po příjezdu na adresu uvedenou v Objednávce kurýr bude
kurýr telefonicky kontaktovat Zákazníka na telefonu uvedeném v Objednávce.
6.2.2.
Pokud Zákazník nereaguje na telefonát, bude Zákazníkovi
zaslána automatická e-mailová zpráva s informací, že kurýr bude na místě čekat
pět (5) minut.
6.2.3.
Pokud nebude Objednávka vyzvednuta do 5 minut od
příjezdu kurýra, kurýr odjíždí doručovat další objednávky.
6.2.4.
Pokud se Zákazník s kurýrem telefonicky spojí do
doby, než kurýr dorazí do depa, bude mu kurýrem nabídnuta nový nejbližší možný
čas doručení.
6.2.5.
Objednávky, které budou kurýrem doručeny zpět do depa
budou považovány za Zákazníkem nepřevzaté.
6.3.
Kurýr je oprávněn požadovat při doručení Objednávky doklad
o tom, že je Zákazník starší 18 let. Pokud takový doklad nebude předložen, část
Objednávky sestávající z alkoholických nápojů nebude Zákazníkovi předána a cena
Objednávky bude odečtena (a pokud byla zaplacena, bude Zákazníkovi vrácena zpět
ve formě Kreditů.
7.
GARANCE ČASU DORUČENÍ
7.1.
Společnost Zákazníkovi zaručuje, že Objednávka bude
doručena na adresu určenou Zákazníkem v Objednávce v Čase doručení,
který Zákazník v Objednávce odsouhlasil, včas, nejvýše se zpožděním deseti
(10) minut.
7.2.
Bude-li Objednávka doručena déle než deset (10) minut
po Času doručení, má Zákazník za níže stanovených podmínek nárok na následující
kompenzaci:
Hodnota
zboží v Objednávce* |
Výše
kompenzace |
151 Kč
až 300 Kč |
25 Kreditů |
301 Kč až 500 Kč |
45 Kreditů |
501 Kč až 1 000 Kč |
100 Kreditů |
1 001 Kč až 2 000 Kč |
175 Kreditů |
nad 2 001 Kč |
500 Kreditů |
* Do
hodnoty zboží v Objednávce jsou pro účely výše kompenzace započítány pouze
pokrmy a nápoje, bez balného, ceny za doručení a jakýchkoliv dalších případných
služeb.
7.3.
Zákazník je oprávněn kompenzaci uplatnit pouze
telefonicky na telefonním čísle uvedeném na Portálu.
7.4.
Po připsání kompenzace na Zákaznický účet není
Zákazník oprávněn požadovat jakoukoliv další kompenzaci nároků souvisejících se
zpožděnou Objednávkou.
8.
CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
8.1.
Finální cena Objednávky je uváděna po zaokrouhlení na
celé koruny.
8.2.
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
8.3.
Podrobný rozpis kupní ceny, vč. haléřů, ve kterém je
uvedena cena jednotlivých pokrmů a nápojů, cena balného a cena za dopravu a DPH
je vždy uveden na dodacím listu a na daňovém dokladu vystaveném Společností.
8.4.
Objednávku a jakékoliv další náklady je možné hradit
následujícími způsoby:
8.4.1.
bezhotovostně platební kartou prostřednictvím
zabezpečené internetové platební brány poskytované společností ComGate
Payments, a.s., IČO: 279 24 505, se sídlem Jankovcova 1596/14a, Holešovice, 170
00 Praha 7, která je součástí Portálu;
8.4.2.
hotově při převzetí;
8.4.3.
stravenkami (maximálně však 5 ks na jednu objednávku);
8.4.4.
jiným způsobem dle aktuální nabídky Portálu, např.
prostřednictvím kuponů, voucherů atd. vydaných Společností.
8.5.
Pokud Zákazník zvolil jako způsob placení platbu
bezhotovostní platební kartou, postupuje během placení dle kroků, které mu
budou sděleny v platební bráně. Zákazník
je oprávněn a povinen se před použitím platební brány seznámit s příslušnými
obchodními podmínkami upravujícími její užívání. Společnost nenese jakoukoli
odpovědnost za případnou újmu způsobenou Zákazníkovi v důsledku platby
Objednávky prostřednictvím Platební brány, neboť data poskytnutá
prostřednictvím provádění platby jsou data poskytnutá subjektu provozujícímu platební
bránu.
8.6.
Pokud Zákazník zvolil jako způsob placení platbu hotově
při převzetí, bude Objednávka zaplacena při doručení nebo vyzvednutí
Objednávky. Cena Objednávky bude považována za zaplacenou předáním příslušné
částky kurýrovi nebo Společnosti (resp. jejímu zaměstnanci) oproti převzetí
Objednávky.
8.7.
Pokud Zákazník zvolil jako způsob placení platbu stravenkami,
bude Objednávka zaplacena při doručení nebo vyzvednutí Objednávky. Cena Objednávky bude považována za zaplacenou
předáním příslušné částky Společnosti. Pokud Zákazník zvolil možnost platby
stravenkami, zavazuje se objednat pouze takové Produkty, které nebudou
alkoholickými nápoji. Pokud Zákazník při placení zvolí možnost poskytnout
zpropitné, Společnost tyto částky, ať už poskytnuté v hotovosti nebo online,
poskytne kurýrovi.
8.8.
Zákazník je oprávněn za podmínek stanovených těmito
VOP zaplatit část Objednávky Kredity.
8.9.
Zákazník není oprávněn využít ani uplatnit žádné
slevové kupóny, e-kupóny, dárkové poukázky ani jakékoliv další poukázky, které nebyly
vydány Společností.
8.10.
Zákazník bere na vědomí, že v případě zjevné
technické chyby, která se může v Portálu vyskytnout, zejména v podobě
zjevně nesprávné ceny Produktu, nebo v případě nesprávně aktualizované
nabídky, není Společnost povinna Zákazníkovi dodat nesprávně uvedené nebo
popsaný Produkt nebo Produkt za chybně uvedenou cenu. V takovém případě
není Kupní smlouva a/nebo Smlouva o dodání uzavřena a Společnost bude Zákazníka
o chybě informovat bez zbytečného odkladu a bude-li to možné, zároveň nabídne
Zákazníkovi možné alternativní řešení.
9.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
9.1.
Zákazník zaplacením každé Objednávky prohlašuje, že:
9.1.1.
je způsobilý k právním jednáním, a to zejména s
ohledem na svůj věk, nebo je zastoupen zákonným zástupcem;
9.1.2.
veškeré údaje, které Zákazník při registraci
Zákaznického účtu nebo při vyplnění Objednávky Společnosti poskytl, jsou
aktuální, pravdivé, úplné, přesné a správné; a
9.1.3.
Zákazník se po vstupu na Portál seznámil s těmito VOP,
rozumí jim a souhlasí s nimi.
9.2.
Zákazník je povinen při užívání Portálu dodržovat tyto
VOP a právní předpisy ČR.
9.3.
Zákazník není oprávněn:
9.3.1.
užívat Portál nebo jakoukoliv jejich část jinak než
k účelu, ke kterému jej Společnost provozuje, zejména pro vlastní potřeby;
Zákazník odpovídá Společnosti za veškerou újmu tím způsobenou;
9.3.2.
zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit
jakoukoliv součást Portálu, jeho chod nebo data;
9.3.3.
používat jakékoliv mechanismy, programové vybavení aj.,
které by mohly mít negativní vliv na provoz Portálu.
9.4.
Pokud je Zákazníkovi méně než 18 let, není oprávněn objednávat
produkty, u nichž je podmínkou pro užívání minimální věk
18 let, přičemž takové produkty jsou označeny symbolem „18+“ nebo jiným
symbolem shodného významu.
9.5.
Nebude-li možno spolehlivě ověřit, že Zákazník je
starší 18-ti let, a Zákazník vloží do košíku produkty, u nichž je podmínkou pro užívání minimální věk 18 let, přičemž takové
produkty jsou označeny symbolem „18+“, Objednávka nebude moci být dokončena a
Kupní smlouva nebude uzavřena.
9.6.
Zákazník bere na vědomí, že kupní cena a cena za
doručení za Objednávku, která je považována na Zákazníkem nepřevzatou, nebude
Zákazníkovi nijak kompenzována
9.7.
Zákazník bere na vědomí, že pro účely zřízení Zákaznického
účtu, Kupní smlouvy nebo Smlouvy o dodání může být Společností kontaktován
prostřednictvím e-mailu, popř. prostřednictvím telefonního čísla, které Společnosti
poskytl, a to v souladu s podmínkami zpracování osobních údajů zveřejněných a
volně dostupných na Portálu.
9.8.
Zákazník dále bere na vědomí, že v důsledku aktualizací
nebo rekonstrukcí Portálu mohou být data uložená v Zákaznickém účtu vymazána.
Společnost nebude za žádných okolností odpovědná za jakékoli vymazání informací
uložených na Zákaznickém účtu, včetně vymazání Jídel.
10. PROHLÁŠENÍ O ALERGENECH
10.1.
Veškeré pokrmy a nápoje nabízená Zákazníkům
prostřednictvím Portálu mohou obsahovat alergeny.
10.2.
Pro bližší informace ohledně alergenů obsažených v
konkrétních pokrmech a nápojích jsou Zákazníci kontaktovat Společnost na
kontaktech uvedených na Portálu.
11. AUTORSKÁ PRÁVA
11.1.
Výlučným vlastníkem Portálu je Společnost.
11.2.
Portál je autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000
Sb., autorský zákon, v platném znění, a Společnost vykonává veškerá majetková
práva vztahující se k Portálu.
11.3.
Zákazníci ani jiné osoby nejsou oprávněny obsah
Portálu uchovávat, upravovat, šířit ani k němu vykonávat jiná majetková práva,
ledaže k takovému jednání Společnost předem udělila souhlas.
12. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
12.1.
V souladu s ustanovením § 1829 OZ má Zákazník právo od
Kupní smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží a/nebo služeb, a to i od
jednotlivé části Objednávky.
12.2.
Pokud Zákazník od Kupní smlouvy odstoupí podle
předchozího článku, je oprávněn předat obsah Objednávky nebo její část
kurýrovi, a není-li to možné, je povinen sdělit odstoupení od Kupní Smlouvy Společnosti
telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu podpora@mojejidlo.cz a zaslat část Objednávky, ohledně
které odstoupil, na své náklady na adresu restaurace Paprsková
1386/7, Praha 4 – Krč, PSČ 140 00.
12.3.
Vzorový formulář je k dispozici v PDF a DOCX na
Webových stránkách.
12.4.
Pro vyloučení veškerých pochybností společnost uvádí, že
nelze odstoupit od smlouvy týkající se zboží a/nebo služeb podléhající rychlé
zkáze (např. hotová jídla, ovoce, zelenina nebo potraviny živočišného původu)
nebo u zboží a/nebo služeb, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným
zbožím.
12.5.
V případě platného odstoupení od smlouvy bude cena
zboží a/nebo služeb nebo její poměrná část vrácena do 14 dnů od vrácení zboží
a/nebo služeb na bankovní účet Zákazníka, případně na bankovní účet, z nějž
Zákazník uhradil cenu Objednávky, a to včetně nákladů na dodání nebo jejich
poměrné části.
13. PRÁVA ZÁKAZNÍKA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
13.1.
Práva a povinnosti stran ohledně práv z vadného plnění
se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními §
1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Obč.z. a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
13.2.
Zákazník má právo uplatnit práva z vadného plnění v
souvislosti s Objednávkou:
13.2.1.
ve vztahu ke Kupní smlouvě u Společnosti; a
13.2.2.
ve vztahu ke Smlouvě o dodání u Společnosti.
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1.
Veškeré právní vztahy vznikající na základě nebo v
souvislosti s Portálem se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu
na místo, odkud byl přístup a užití Portálu realizován.
14.2.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
14.3.
Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení VOP
neplatným nebo neúčinným, taková neplatná ustanovení budou nahrazena
ustanoveními, jejichž smysl se co nejvíce přibližuje neplatnému ustanovení.
Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a
účinnost ostatních ustanovení VOP.
14.4.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. prosince 2020.
Dokončit Registraci